ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI „NEWSLETTER”
REGULAMIN
Dane kontaktowe:
1) adres pocztowy:
Alfa-Print Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy
ul. Świętokrzyskiej 14a, 00-050 Warszawa.
2) adres poczty elektronicznej: blanka.zapalska@prind.pl
4. W ramach usługi wysyłana jest przez Usługodawcę, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Usługobiorcę adres poczty elektronicznej informacja w formie wiadomości elektronicznej. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
5. Wiadomość elektroniczna zawiera informacje na temat rynku druku przemysłowego i druku 3D.
6. Wiadomość elektroniczna wysyłana jest nie rzadziej niż co 14 dni.
7. Każda wiadomość elektroniczna zawiera:
1) informację o Alfa-Print Sp. z o.o. jako nadawcy Newslettera,
2) informację o sposobie rezygnacji z usługi Newsletter lub zmianie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Usługobiorcy, na który wysyłany jest Newsletter.
8. Korzystanie z usługi możliwe jest za pośrednictwem urządzenia z dostępem do sieci internetowej i poczty elektronicznej.
9. Zamówienie usługi „Newsletter” następuje poprzez dokonanie przez Usługobiorcę następujących czynności rejestracyjnych na stronie internetowej www.prind.pl
1) podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) w formularzu zamieszczonym na stronie internetowej,
2) zaakceptowanie Regulaminu,
3) naciśnięcie (kliknięcie) na przycisk „Zapisz się!”,
4) naciśnięcie (kliknięcie) linku potwierdzającego zawarcie umowy zamieszczonego w przesłanej przez Usługodawcę wiadomości elektronicznej.
10. Naciśnięcie (kliknięcie) linku potwierdzającego zawarcie umowy powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy (adresu e-mail) do listy wysyłkowej.
11. Podanie w formularzu rejestracyjnym adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Usługobiorcy jest niezbędne do świadczenia usługi.
12. Administratorem danych osobowych Usługobiorców przekazanych w związku z korzystaniem z usługi jest Alfa-Print Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 14a, 00-050 Warszawa.
13. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
14. Zakazuje się Usługobiorcy dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
15. Rozwiązanie umowy następuje poprzez naciśnięcie (kliknięcie) linku „Wypisz się” znajdującego się w wiadomości elektronicznej.
16. Reklamacje dotyczące usługi „Newsletter” można składać:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: blanka.zapalska@prind.pl
2) telefonicznie, dzwoniąc na numer 22 828-14-00 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta dzwoniący).
17. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji dotyczącej usługi oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od daty złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
18. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin będzie wiązać Usługobiorcę, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie nie oświadczy on o rezygnacji z usługi „Newsletter” w przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.
19. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w siedzibie spółki: Alfa-Print Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przy ul. Świętokrzyskiej 14a, 00-050 Warszawa.
20. Regulamin wchodzi w życie dnia 25 maja 2018 roku.