Sympozjum Druku Online 2022
21 sty 2022 06:00

Podczas wiosennego Sympozjum Druku Online (Online Print Symposium) będą poruszane zagadnienia związane ze zindywidualizowaną produkcją tekstyliów, indywidualnymi opakowaniami na napoje i sztuczną inteligencją w logistyce. Międzynarodowe spotkanie odbędzie się 28 i 29 kwietnia 2022 r. w Monachium.

Wyłoniono już zwycięskie start-upy, które w pierwszym dniu wydarzenia zaprezentują swoje innowacyjne pomysły biznesowe w ramach nowego programu. Na razie nazwiska zwycięzców pozostają tajemnicą. Organizatorzy będą ogłaszali je sukcesywnie zaczynając od 7 tygodni przed imprezą – w każdym tygodniu będzie ujawniana nazwa jednego start-upu.

Prezentacje z serii Insight Pitch to jedna z wielu innowacji zaplanowanych na Sympozjum Druku Online 2022. Start-upy reprezentujące wszystkie dziedziny druku online zostały zaproszone do ubiegania się o jedno z miejsc, aby przedstawić swoje prezentacje i dodatkowo odpowiedzieć na pytania publiczności.

Chociaż nazwy zwycięskich start-upów zostaną ujawnione dopiero na krótko przed wydarzeniem, organizatorzy już dzisiaj mówią o interesującym przekroju różnych branż i obszarów zastosowań, zapowiadając, że staną się inspiracją dla całej społeczności druku online. Celem nowego programu jest promowanie wymiany między młodymi, kreatywnymi przedsiębiorcami i uznanymi liderami branży.

Branża rozkwita dzięki nowym pomysłom, pomysłom, które często znajdują młode, dynamiczne firmy. Insight Pitch łączy zarówno firmy o ugruntowanej pozycji, jak i nowe przedsiębiorstwa. W ten sposób branża druku internetowego otrzymuje nowe informacje, a nawet mogą pojawić się zupełnie nowe modele biznesowe. W każdym razie będzie to wzbogacające doświadczenie dla wszystkich uczestników – wyjaśnia Jens Meyer, współorganizator printXMedia.

Dla wszystkich, którzy są ciekawi, jakie start-upy wezmą udział w Insight Pitch, pierwsze podpowiedzi są już dostępne na stronie OPS w dziale „Program”, co powinno skrócić czas oczekiwania na oficjalne ogłoszenie.

Tematyka wiosennego spotkania dotyczyć będzie również opartej na chmurze, modułowej personalizacji masowej dostępnej na urządzeniach mobilnych, oprogramowania do zarządzania zdjęciami oraz specjalnej platformy związanej z produkcją przemysłową.

Opracowano na podstawie informacji firmy Zipcon