Future Factory okiem Ipsos i Nomisma
29 lip 2021 06:00

W czasach gdy transformacja przebiega w bardzo szybkim tempie, niezbędne staje się zrozumienie rynku w celu przewidzenia jego przyszłych kierunków rozwoju. Szeroki dostęp do danych i informacji jest zatem niezbędny dla każdej udanej strategii przemysłowej.

Najbliższa edycja konferencji Future Factory odbędzie się 15 i 16 września 2021 w Mediolanie. Podczas wydarzenia, Ipsos i Nomisma - jedne z wiodących firm zajmujących się badaniem rynku, przedstawią nowe spostrzeżenia, pozwalające na głębsze spojrzenie na trendy konsumenckie, w szczególności dotyczące kluczowych kwestii zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Analiza zachowań konsumentów oraz czynników, które zmieniają nawyki i konsumpcję odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu wszystkich marek, zwłaszcza w tak strategicznym sektorze jak opakowania.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Przyszłość w służbie człowieka” spotkaniu będzie przyświecała idea przyjrzenia się globalnym perspektywom kształtującym branżę opakowań. Według zapowiedzi organizatorów tematyka konferencji dotyczyć będzie między innymi: zrównoważonego rozwoju, kontekstu ekonomicznego i sił kształtujących branże w latach 20., nowych form organizacji, społecznej odpowiedzialności biznesu, uwarunkowań prawnych i globalnych regulacji mających wpływ na funkcjonowanie sektora.

Konferencja Future Factory 2021, organizowana przez stowarzyszenie Acimga przy wsparciu ITA (Włoskiej Agencji Handlu), jest głównym wydarzeniem poprzedzającym targi Print4All zaplanowane na 3-6 maja 2022.

Opracowano na podstawie informacji Acimga