FlyerAlarm inwestuje w produkty promocyjne
1 maj 2019 06:00

Jedna z wiodących drukarń internetowych w Europie – FlyerAlarm intensywnie inwestuje w rozwój działu produktów promocyjnych myśląc o zdobyciu pozycji lidera w branży nadruków reklamowych. Pod szyldem Give Away drukarnia organizuje obecnie dział upominków wprowadzając go do głównej części swojej oferty. Na czele Give Away stanie Pascal Ritter, wcześniej zaangażowany w rozwój produktów drukarni.

Obecnie w ofercie FlayerAlarm znajdziemy kilka tysięcy upominków reklamowych, od gumowych gadżetów antystresowych po promocyjne długopisy i podkładki. Okolicznościowe prezenty można zadrukować firmowym logo, hasłem lub inną wiadomością. Producent oferuje również artykuły spa i kosmetyki, które spersonalizujemy na potrzeby hotelu lub salonu kosmetycznego.

„Give Away oferuje najlepszą reklamę dla firm bez względu na rozmiar zamówienia” - mówi Pascal Ritter i dodaje: „Prezenty są odpowiednie na różne okazje, mogą być wyrazem uznania dla klientów i wzmacniać wpływ przekazów reklamowych, malingów oraz innych działań marketingowych. W przyszłości będziemy nie tylko oferować gotowe upominki w naszym sklepie internetowym, ale także opracujemy, zaprojektujemy i wydrukujemy je w jeszcze bliższej współpracy z klientami. Wzrost popytu na drukowane artykuły promocyjne wynika z rosnących możliwości drukowania atramentowego na elementach stałych. Dotyczy to również szybko rozwijającego się sektora odzieży, w którym pojawienie się nowych drukarek atramentowych zmniejszyło koszty produkcji, jednocześnie zwiększając możliwości ulepszania produktów. Widzimy tu wiele ciekawych perspektyw rozwoju i duży potencjał wzrostu”.

Opracowano na podstawie informacji firmy FlayerAlarm

 

 

error: Alert: Treść jest chroniona.