Drupa preview wzmacnia branżę druku
29 paź 2020 09:30

Platforma cyfrowa drupa preview została otwarta 27 października skupiając ponad 1900 zainteresowanych gości. Użytkownicy wzięli udział w dyskusjach panelowych i sesjach internetowych na żywo, uzyskali informacje na temat bieżących problemów za pośrednictwem materiałów wideo i nawiązywali wirtualne kontakty. Platforma została podzielona na trzy obszary: „Exhibition Space”, „Conference Area” i „Networking Plaza”. Podział odzwierciedla najistotniejszą tematykę klasycznych targów drupa, łącząc potrzeby komunikacyjne uczestników i podtrzymując ich zainteresowanie aż do następnego wydarzenia, które organizator planuje przeprowadzić na żywo.

Globalna pandemia od miesięcy stanowi duże wyzwanie dla wszystkich sektorów rynku i nie omija też branży poligraficznej. To sprawia, że ​​drupa preview jest kluczowym narzędziem oferującym w tych trudnych dla firm czasach możliwość prezentowania innowacyjnych produktów i docierania do odbiorców. Zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających oznacza to początek nowej ery w komunikacji i sposobach budowania relacji biznesowych.

„Zapowiedź targów drupa ma również szczególne znaczenie dla Messe Düsseldorf - pokazuje, że nawet w czasach kryzysu możemy zaoferować rozwiązania, które utrzymają interakcje między branżami i podtrzymają sieci kontaktów. Intensywnie pracujemy nad wzmocnieniem globalnej komunikacji nie tylko poprzez nasze lokalne wydarzenia, ale także dzięki rozwijaniu nowych, wirtualnych form docierania do uczestników” – wyjaśnia Erhard Wienkamp, ​​COO Messe Düsseldorf.

„Reakcja wystawców i odwiedzających po pierwszym spotkaniu była bardzo pozytywna” - mówi Sabine Geldermann, dyrektor projektu Print Technologies i wyjaśnia: „drupa preview jest cenną podstawą regularnych kontaktów z klientami, umożliwiając stałą interakcję z naszą społecznością podczas pandemii. Format cyfrowy pomaga ulepszyć komunikację koncentrując się na przyszłych tematach istotnych branży. Teraz naszym celem jest stworzenie koncepcji hybrydowej, idealnie łączącej to, co najlepsze z obu światów – realnego i wirtualnego, tak aby kwietniowe wydarzenie mogło odbywać się w optymalnych warunkach.”

Około 1900 użytkowników skorzystało z innowacyjnego rozwiązania drupa preview - odsetek odwiedzających z zagranicy wyniósł 70 proc., przy czym największa liczba rejestracji pochodziła z: Japonii, Indii, Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemiec. Liczba odsłon była nie mniej imponująca i wyniosła ponad 14 000, co wskazuje na duże zainteresowanie prezentowanymi treściami merytorycznymi. Około 1400 wystawców z 50 krajów zaprezentowało swoje produkty, rozwiązania i możliwości zastosowania oferowanych rozwiązań.

Wszystkie wystąpienia i filmy będą wkrótce dostępne na żądanie na stronie organizatora, co zapewni możliwość skorzystania z zamieszczonych tam materiałów nawet po zakończeniu wydarzenia. Następna odsłona sesji internetowych na żywo odbędzie się 17 listopada.

Na podstawie informacji organizatora 

error: Alert: Treść jest chroniona.