Wystawcy przygotowują się na targi FESPA
11 lis 2020 06:00

FESPA Global Print Expo i European Sign Expo 2021 zaplanowane na 9-12 marca przyciągają zainteresowanie coraz większej liczby wystawców. Po roku korzystania z platform cyfrowych uczestnicy z entuzjazmem oczekują powrotu bezpośrednich kontaktów.

Program targów stale się powiększa, ponad 200 wystawców zobowiązało się już do udziału w wydarzeniu, które ma odbyć się wiosną w Amsterdamie. Rozszerzająca się lista wystawców obejmuje wiele marek znanych w dziedzinie sitodruku i druku cyfrowego, reprezentujących cały proces produkcji, od technologii wyjściowych i narzędzi przepływu pracy po podłoża i atramenty.

Dyrektor generalny FESPA, Neil Felton, komentuje: „Odkąd rozpoczęliśmy dialog z naszymi wystawcami na temat wydarzeń wiosennych 2021 roku, usłyszeliśmy spójny komunikat: nie mogą się doczekać ponownego udziału w wydarzeniu FESPA na żywo. Potrzebują powrotu do kontaktów z uczestnikami, którzy poszukują wiedzy i inspiracji planując inwestycje, mogące pomóc w wyprowadzeniu firm z obecnego kryzysu. Postrzegają to wydarzenie jako istotną trampolinę do trwałego ożywienia sektora.

Z perspektywy odwiedzających, decydenci w firmach zajmujących się drukiem specjalistycznym i oznakowaniami informują nas o potrzebie zobaczenia z bliska najnowszych produktów i rozwiązań, porównania oraz zestawienia oferty różnych dostawców pod jednym dachem. Chcą oderwać się od ekranu komputera i wejść w interakcje z ekspertami ds. produktów oraz współpracownikami w świecie rzeczywistym. Wirtualne alternatywy po prostu nie spełniają ich potrzeb”.

Odwiedzający marcowe targi FESPA zobaczą innowacje sprzętowe takich firm jak: Agfa, Brother, Canon, d.gen, Durst, Polyprint DTG, Zund, Summa i swissQprint; podłoża od dostawców: 3A Composites, Ahlstrom Munksjö, Avery Dennison i Hexis; oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy i kolorem od Barbieri, Caldera, OneVision i ONYX Graphic oraz materiały eksploatacyjne od CHT Group, Zhuhai Print-Rite i STS Inks.

Folker Stachetzki, kierownik ds. marketingu w firmie Brother, która jest złotym sponsorem FESPA Global Print Expo 2021, komentuje zaufanie firmy do tego wydarzenia: „FESPA to dla nas najważniejsze targi, na których na żywo prezentujemy nowe produkty szerokiemu gronu odbiorców. Odwołanie imprezy w 2020 roku, a także wszelkie inne ograniczenia spowodowane pandemią były dla nas trudne, jak zapewne dla wszystkich. Dlatego nie możemy się doczekać targów na żywo, aby spotkać się z gośćmi, wymienić doświadczenia z innymi wystawcami i móc ponownie zaprezentować publiczności nowe urządzenie do druku bezpośredniego na odzieży, a także pozostałe innowacje firmy Brother”.

Neil Felton podsumowuje: „Cieszymy się widząc pozytywne nastawienie zarówno wystawców, jak i odwiedzających, potrzebujących już powrotu targów do świata rzeczywistego. To potwierdza rolę, jaką odgrywamy w łączeniu globalnej społeczności zajmującej się drukiem specjalistycznym i oznakowaniami. Jako organizator wydarzenia ciężko pracujemy nad stworzeniem bezpiecznego środowiska korzystając z wiedzy i najlepszych praktyk naszego zespołu, centrum RAI Amsterdam, niezależnych, wyspecjalizowanych wykonawców oraz branży eventowej.”

Na podstawie informacji organizatora