Promo Show 2023 – nowa lokalizacja targów
29 lip 2022 06:00

Promo Show 2023 to kontynuacja Promo Show Professional – wydarzenia z hotelu Hilton. Przyszłoroczna edycja odbędzie się w EXPO XXI Warszawa. 

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Przejście z hotelu Hilton do EXPO XXI Warszawa to naturalny krok w rozwoju naszej imprezy. Coraz większe zainteresowanie targami wymusiło na nas szukanie nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej lokalizacji. Ponownie stawiamy na sprawdzonego już przez nas partnera EXPO XXI Warszawa – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny „OOH magazine”, organizatora targów. 

Wystawcy o targach

Targi stanowią bardzo istotny element naszych działań marketingowych i sprzedażowych. Kalendarz imprez, na których jesteśmy obecni, jest za każdym razem skrupulatnie planowany. Kluczową imprezą targową w I kwartale jest Promo Show, na której jesteśmy obecni od pierwszej edycji tego wydarzenia. Formuła tych targów bardzo dobrze wpisuje się w naszą filozofię działania, w której duży nacisk kładziemy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych – mówi Michał Matwiejczyk z Headwear Professionals.

Nasza branża opiera się na relacjach międzyludzkich i codziennym kontakcie z kontrahentami. Targi to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, spotkań na żywo i rozmów, nie tylko biznesowych. To także możliwość zaprezentowania oferty firmowej i pokazania klientom różnych możliwości wspólnego działania. Współpraca z „OOH magazine” od zawsze przebiega na najwyższym poziomie. Dobór miejsca, aranżacja przestrzeni i kontakt z tym organizatorem to dla nas gwarancja jakości – Paweł Rydzewski z Macma Polska.

Bardzo cieszymy się na powrót po kilku latach do uczestnictwa w targach Promo Show. Wieloletnie pozytywne opinie oraz rozrost tej imprezy wraz z przyszłą edycją odbywającą się w EXPO XXI Warszawa przekonał nas do dołączenia do grona wystawców. Targi to nieodłączny element naszej pracy, bez którego nie bylibyśmy w stanie spotkać się co roku z tak liczną rzeszą klientów, a profesjonalizm i sprawna organizacja Promo Show powodują, że wiemy, iż będzie to najlepsza możliwa decyzja. Już teraz z niecierpliwością czekamy, aby móc ponownie tam zagościć – mówi Maciej Jabłoński z ANDA.

Udział w eventach organizowanych przez „OOH magazine” to dla naszej firmy sposób na pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, a także umacnianie relacji ze stałymi klientami. Cenimy sobie sposób organizacji tych wydarzeń. Dbałość o najmniejsze szczegóły, dobra komunikacja i cały PR przedsięwzięcia świadczą o klasie i profesjonalizmie całego teamu – mówi Mirosław Wiszniewski z Easy Gifts.

Idea targów Promo Show z szeregiem dodatkowych wartości dodanych dla TOP Agencji zdecydowanie sprawdziła się w ostatnich latach. Udział Texet Poland w przyszłorocznym wydarzeniu w EXPO XXI Warszawa w formule wydarzenia targowego, z zachowaniem wysokiej jakości wydarzenia oraz dodatkowych korzyści dla współpracujących z nami agencji, wydaje się naturalnym krokiem w rozwoju tej imprezy – mówi Tomasz Barudin z Texet Poland.

Event odbędzie się  w dniach 8-9 lutego 2023 roku. Informacje o wydarzeniu można będzie niebawem znaleźć na dedykowanej stronie: www.promoshow.pl.

Organizatorem targów jest OOH magazine.

Opracowano na podstawie informacji organizatora