Targi RemaDays Warsaw 2020 zakończone sukcesem
17 lut 2020 08:49

Przez 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo było miejscem licznych spotkań przedstawicieli branży reklamowej, areną wymiany cennych doświadczeń i prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów oraz technologii w 3 profesjonalnych sektorach targowych. Już pierwszy dzień pokazał, jak dużym zainteresowaniem cieszy się jedna z największych imprez wystawienniczych z branży reklamy i druku.

Każdego roku organizator targów RemaDays Warsaw odnotowuje dużą liczbę zwiedzających, zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Tegoroczna edycja skupia blisko 800 wystawców, przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności.

Podobnie jak w poprzedniej edycji, również teraz przygotowano dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Dzięki niej goście RemaDays Warsaw mają szybki dostęp do najważniejszych informacji o wystawcach, wszystkich wydarzeniach i atrakcjach, co znacząco usprawnia zaplanowanie każdego z targowych dni. W punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy otrzymał plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory, jak również specjalne wydanie katalogu inspiracji branżowych „AdBox”, który zawiera nie tylko prezentację produktów firm z branży, ale także przydatne wskazówki związane z targami, informacje o punktach gastronomicznych oraz strefach Relax Zone i wiele innych. Dużym udogodnieniem, zwiększającym komfort podróżujących pociągiem lub samolotem gości RemaDays Warsaw, jest możliwość skorzystania z bezpłatnych autobusów, które kursują z przystanków DW Centralny 06 i z PKP Lotnisko Chopina wprost do centrum wystawienniczego. Wszelką pomocą służą także dobrze oznakowani hości i hostessy. Natomiast dla zwiedzających, którzy na targi RemaDays Warsaw 2020 dojeżdżają samochodami, przygotowano 7000 miejsc parkingowych.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 obfitują w atrakcje, których nie można przegapić. Jak co roku, pierwszego dnia targów rozpoczął się cykl wykładów RemaCongress. Tym razem gościem specjalnym jest znany trener, negocjator, prowadzący swój kanał na YouTube Krzysztof Sarnecki, który w swoim wystąpieniu „Świat zawodowych negocjacji. „Nie argumentuj” – fundament skutecznych negocjacji” wprowadził słuchaczy w tematykę negocjacyjną. Goście RemaDays Warsaw 2020 mogli także wziąć udział w bezpłatnych wykładach prowadzonych w salach konferencyjnych w hali E oraz w hali F.

12 lutego przyniósł też niemałe emocje w związku z organizowanymi corocznie konkursami. Wręczone zostały medale za najlepsze innowacje w prestiżowym konkursie The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy mogą prezentować złote, srebrne oraz brązowe medale na swoich stoiskach przez wszystkie targowe dni. Zwiedzający przez cały dzień mieli też możliwość głosowania w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year, POS of the Year, które co roku wzbudzają duże zainteresowanie.

Podczas targów zainteresowaniem cieszyły się strefy z manekinami prezentującymi ofertę firm z sektora Textile Zone. Najnowsze trendy można podziwiać w hali E na stoiskach G3a oraz I3.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta jest naprawdę bogata, dlatego zachęcamy do odwiedzenia punktów z warsztatami, by w praktyce dowiedzieć się, jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Już pierwszego dnia targów o godz. 14:00 odbyło się losowanie w loterii dla zwiedzających, a do dwóch szczęśliwców trafiła wyjątkowa nagroda – rower marki Kroos. Losowanie nagrody odbywa się każdego dnia na stoisku A3 w hali F, a aby o nią powalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny.

Pierwszego wieczoru poznaliśmy laureatów konkursu Korony Reklamy 2020 (lista zwycięzców na stronie targów).

Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku. Wyniki głosowania poznamy już dziś, a tradycyjnie jako pierwsi zapoznają się z nimi partnerzy programu Solidni w Biznesie podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, które rozpocznie się w samo południe. Będą mieli dzięki temu wspaniałą okazję do nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z najlepszymi firmami od razu po ogłoszeniu rozstrzygnięcia konkursów. Nagrody, przyznawane przez samych targowych gości, stanowią w końcu nie tylko symbol prestiżu, lecz także możliwość dodatkowego wyróżnienia się na rynku reklamowym. Prezentacja laureatów Gifts of the Year, Catalogue of the Year, a także POS of the Year miała miejsce w piątek 14 lutego, o godz. 12:00, w sali konferencyjnej G5 w hali E.

Drugiego dnia o godz. 14:00 odbyło się także kolejne losowanie nagrody w loterii dla zwiedzających. To jednak jeszcze nie koniec atrakcji, jakie cieszyły się dużym zainteresowaniem gości RemaDays Warsaw 2020.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House.

Drugi dzień targów RemaDays Warsaw to także kolejne wartościowe wykłady odbywające się w ramach corocznie organizowanego kongresu. Gościem specjalnym RemaCongress 2020 jest Krzysztof Sarnecki, który drugiego dnia przedstawił niezwykle ciekawy temat: „Potrójne Prawo Pareto w branży reklamowej – kiedy mniej znaczy więcej”. Goście targowi mogli także uczestniczyć w bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów z branż reklamowej i poligraficznej. Duża frekwencja potwierdza wysoką jakość wykładów, które stanowią stały punkt programu najważniejszego święta reklamy w roku.

Opracowano na podstawie informacji organizatora