Ritrama na FESPA
13 maj 2019 06:00

Ritrama, jedna z wiodących firm w sektorze projektowania i produkcji materiałów samoprzylepnych, mająca 20 zakładów na całym świecie, przedstawia reorganizację produktów graficznych, której nadrzędnym celem jest łatwiejsze zrozumienie, niemal nieskończonego świata folii do wielkoformatowych wydruków cyfrowych, oferowanych na rynku.

Produkty zostały podzielone, według zastosowania, na cztery makrorodziny:  pojazdy i środki transportu, architektura, oznakowania, funkcjonalne. Grupa „pojazdy i środki transportu” to duża grupa produktów do całkowitego lub częściowego pokrywania każdego rodzaju pojazdów: samochodów osobowych, firmowych, pojazdów z floty, przyczep kempingowych, pojazdów specjalnych, państwowych i pojazdów transportu publicznego. Pod nazwą „architektura” zgromadzono główne rozwiązania stosowane w projektach, do celów promocyjnych lub do dekorowania różnych powierzchni w budynkach handlowych lub prywatnych: od witryn po ściany i podłogi. Grupa „oznakowania” to duża grupa folii do personalizowania szyldów, plakatów, totemów, stoisk wystawowych i powierzchni w budynkach handlowych, publicznych, halach wystawowych i na wszelkiego rodzaju eventach. Typ „funkcjonalne” to pełna gama samoprzylepnych rozwiązań do laminowania, montowania lub aplikowania wszelkich materiałów do wielkoformatowych wydruków cyfrowych z użyciem dostępnych rodzajów tuszu.

Aby zapewnić całkowity dostęp do informacji o produkcie, opracowano trzy główne narzędzia, które pozwalają każdemu szybko i intuicyjnie zidentyfikować produkt, który najlepiej odpowiada jego potrzebom. Nowy w treści i grafice katalog, stanowi główny punkt dostępu do nowej reorganizacji: oprócz ogólnych informacji technicznych dotyczących poszczególnych rodzajów folii, mamy tutaj wygodne tabele, bazujące na trwałości materiału i jego głównych zastosowaniach, bardzo pomocne w wyborze produktu idealnego do swoich potrzeb. Strona internetowa oferuje nowe menu, odzwierciedlające całkowicie katalog w wersji papierowej, dzięki czemu, każdy zainteresowany ma dostęp do całej gamy produktów również online. „Selektor produktów” stanowi prawdziwą nowość w nowym świecie Ritramy: jest to w rzeczywistości innowacyjne narzędzie, opracowane z myślą o smartfonach i tabletach, które pozwala wybrać rozwiązanie, najlepiej odpowiadające naszym potrzebom za pomocą kilku kliknięć.

„Ritrama dokonała ważnego kroku w kierunku klientów, opracowując materiał komunikacyjny, ułatwiający poruszanie się po ogromnej gamie produktów. Poszukując odpowiedniego zastosowania i trwałości folii, pomożemy naszym klientom wybrać odpowiednie dla ich potrzeb rozwiązanie Ritrama. Te nowe narzędzia dostępne zarówno w trybie off-line, jak i online, ze zoptymalizowanym pod kątem smartfonów selektorem produktów będzie codziennie towarzyszyć każdemu drukarzowi” twierdzi Efrem Almiento, dyrektor ds. marketingu Grupy Ritrama.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ritrama