Drupa preview już jutro
26 paź 2020 06:00

Jak zapowiada organizator targów drupa, nowa platforma cyfrowa pod nazwą drupa preview zostanie otwarta 27 października br. Podczas dyskusji panelowej, w której wezmą udział dyrektor projektu Print Technologies Sabine Geldermann, dr Markus Heering, dyrektor zarządzający Niemieckiego Stowarzyszenia Technologii Druku i Papieru (VDMA) oraz dr Christian Plenge, dyrektor wykonawczy ds. cyfrowych w Messe Düsseldorf, zostanie przedstawiony obraz aktualnej sytuacji w branży druku. Prelegenci poruszą ważne tematy w sesjach internetowych na żywo skupiając się na trzech obszarach: „Przestrzeń wystawiennicza”, „Powierzchnia konferencyjna” i „Networking Plaza”. Korzystając z zaawansowanych możliwości technologicznych platformy wystawcy zaprezentują swoje firmy i produkty, prelegenci przedstawią wgląd w program targów drupa, a odwiedzający i wystawcy będą mogli wchodzić w interakcje i nawiązywać kontakty. Dzięki nowej ofercie cyfrowej organizatorzy targów zamierzają zapewnić kontynuację wymiany wiedzy między członkami globalnej społeczności poligraficznej.

Jako największa kompleksowa, międzynarodowa wystawa branży poligraficznej i opakowaniowej w tym trudnym roku, 8. edycja wydarzenia All in Print China odbywającego się w Shanghai New International Expo Center (SNIEC) była w centrum zainteresowania całej branży druku. Dzięki wsparciu wystawców, odwiedzających, stowarzyszeń i partnerów medialnych udało się zaprezentować innowacje z branży poligraficznej. 687 wiodących światowych marek pochodzących z 10 krajów, w tym z Chin, Japonii, USA, Niemiec, ze Szwajcarii, z Danii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii i Austrii, zebrało się w Szanghaju, aby zaprezentować najnowsze technologie i produkty. W pięciodniowych targach uczestniczyło 69 668 gości krajowych i zagranicznych. Opinie wystawców na temat efektywności i organizacji tego wydarzenia są bardzo pozytywne.

Jin Shanlun, zastępca dyrektora zarządzającego Fuji Xerox (China) Limited, wspomina: „Braliśmy udział w każdej edycji All in Print. Wynik tym razem przekroczył nasze oczekiwania. Każde stoisko było pełne klientów łącznie z naszym. Goście zadawali wiele profesjonalnych pytań dotyczących maszyn i rozwiązań technologicznych”.

„Już po raz szósty KURZ uczestniczył w targach All in Print China. Chociaż tym razem wydarzenie odbywało się w okresie pandemii, przybyło na nie wielu gości z branży. Wynik pokazu jest dla nas bardzo dobry” – skomentował Wang Haoyuan, kierownik graficzny PM w KURZ Group.

 „Nazwane „Orientalnym oknem światowego przemysłu drukarskiego”, targi All in Print China zawsze były idealną platformą do wprowadzania nowych produktów i nowych technologii” - powiedział Evian Gu, starszy dyrektor projektu All in Print China z Messe Düsseldorf (Szanghaj) Co., Ltd. i dodał: „Według statystyk ponad 20 przedsiębiorstw, w tym Fuji Xerox, Kyocera, Charoen Pokhara przedstawiło swoje premierowe produkty.”

W ciągu 5 dni odbyło się ponad 10 seminariów i konferencji technicznych, podczas których odwiedzający mogli przeanalizować trendy w branży i uchwycić jej puls rozwoju. „Konferencja nowych technologii”, „Ceremonia rozdania nagród Asia Label 2020” oraz „Forum Ekonomiczne Przemysłu Poligraficznego i Opakowań 2020”, a także „Doroczna Konferencja Menedżerów Druku Chin” były głównymi elementami tegorocznego programu seminarium i konferencji.

W tym roku pandemia silnie wpłynęła na gospodarki światowe, w tym także na branżę poligraficzną. Jednak kryzys uaktywnia również nowe możliwości, a rozwój technologii pozwala na ich wykorzystanie. Organizatorzy umożliwili uczestnikom wirtualny udział w wydarzeniu, a nawet „prowadzenie biznesu” z pomocą technologii internetowych. Nowa platforma internetowa - All in Print Cloud, która pozostanie otwarta do 10 listopada jako wartość dodana dla odwiedzających, stworzyła dodatkowe perspektywy biznesowe dla wystawców. Zaawansowane technologicznie rozwiązanie integruje oglądanie prezentacji z nowymi, bardziej interaktywnymi funkcjonalnościami. Zapewnia wystawcom i nabywcom transmisję wideo, opcję nawiązywania kontaktów  między dostawcami i kupującymi, komunikację w czasie rzeczywistym i zapytania online. 14 i 15 października na platformie All in Print Cloud odbyły się trzy internetowe konferencje; 16 wystawców zaprezentowało swoje flagowe produkty kupującym na całym świecie, przyciągając ponad 7000 wizyt uczestników z 17 krajów. Zarówno wystawcy, jak i kupujący byli podekscytowani nowymi funkcjonalnościami platformy.

 „Cieszymy się, że wirus w Chinach jest opanowany, dlatego All in Print China 2020 mogło odbyć się zgodnie z planem” - podkreśla Marius Berlemann, dyrektor generalny Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd. i wyjaśnia: „Wystawa w tych wyjątkowych czasach jest wyzwaniem dla każdego organizatora targów, ale podjęliśmy wszelkie możliwe środki zapobiegania epidemii i działaliśmy zgodnie ze wspólnymi wymogami dotyczącymi COVID-19. Jesteśmy zadowoleni, że mogliśmy zaoferować wygodną, ​​bezpieczną i odnoszącą sukcesy platformę dla branży poligraficznej ”.

Od 2003 do 2020 – czyli przez 17 lat istnienia i 8 edycji targowych All in Print China stało się jedną z najbardziej wpływowych wystaw w chińskim i azjatyckim przemyśle drukarskim. All in Print China promuje innowacyjny rozwój, zmiany technologiczne, ułatwia transformacje i stawia na unowocześnienie branży.

Jak zapowiada organizator, 9. edycja targów All in Print China odbędzie się w Shanghai New International Expo Center (SNIEC) w dniach 11-15 października 2022 r., natomiast drupa, wiodące na świecie targi technologii druku, mają według planu odbyć się w dniach 20-28 kwietnia 2021 roku w Düsseldorfie.

Opracowano na podstawie informacji organizatora