Onyx wprowadza model subskrypcyjny
11 lut 2021 12:37

Twórca oprogramowania Onyx Graphics wprowadził nowy model płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem, aby udostępnić swoją flagową technologię dla małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Staramy się ułatwić klientom prowadzenie interesów dając możliwość wyboru, w jaki sposób chcą nabyć nasze oprogramowanie - powiedział prezes i dyrektor generalny firmy Onyx, Kevin Murphy.

Onyx Go występuje w dwóch wariantach: podstawowa wersja Go Lite do obsługi jednej drukarki wielkoformatowej i Go Plus do konfiguracji wielu maszyn, przy użyciu wypróbowanych i przetestowanych interfejsów Onyx, w tym 14 języków programowania.

Go Lite może obsługiwać jedną drukarkę i jest wyposażony w dwa procesory RIP Adobe PDF Print Engine (APPE) do wielu plików, jeden edytor zadań do edycji i przygotowywania plików przed drukowaniem oraz nieograniczoną obsługę plotera tnącego z rolki na rolkę.

Natomiast wariant Go Plus może obsługiwać dwie drukarki i jest wyposażony w cztery procesory APPE RIP do przetwarzania wielu plików, edytor zadań, nieograniczoną obsługę plotera tnącego z rolki na rolkę oraz szereg dodatkowych funkcji związanych z produkcją i zarządzaniem kolorem.

Dodatkowe narzędzia produkcyjne w Go Plus obejmują spady i opcje wykańczania, wzorniki do dopasowywania kolorów, niestandardowe konfiguracje atramentów, obsługę zadań druku białym kolorem oraz narzędzia do zarządzania kolorami, takie jak profilowanie ICC, konfigurowalne profile Media Manager i DeviceLink + pozwalające na synchronizację kolorów na różnych urządzeniach.

Dyrektor ds. marketingu produktów Matt Crawford powiedział, że wierzy, iż Go Plus to jeden z najszybszych i w pełni funkcjonalnych produktów subskrypcyjnych RIP dostępnych na rynku i ​​jest atrakcyjny dla szerokiego grona użytkowników, którzy oczekują pełnej automatyzacji.

Chociaż Onyx Go oficjalnie wystartował 10 lutego, został uruchomiony wcześniej - w grudniu ubiegłego roku w wersji testowej dostępnej dla niektórych kontrahentów. To pozwoliło firmie na dostosowanie swojego sklepu internetowego i zapewnienie dostępu dla około 400-osobowej globalnej sieci dealerów oraz dystrybutorów.

Produkty Onyx są dostępne w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem wyłącznego głównego dystrybutora firmy Art Systems i jej sieci dystrybutorów. Klienci mogą przełączać się między obydwiema wersjami oprogramowania lub w miarę rozwoju swojego biznesu przejść na stałą licencję.

Klienci, którzy rejestrują się u nas, oczekują, że produkt będzie się dalej rozwijał i ewoluował i za to właśnie płacą - powiedział Murphy.

Myślę, że ten cykl wydań oprogramowania pokazuje, że wraz z subskrypcją oczekiwane są ciągły rozwój i aktualizacje naszych procesów pomagające w bieżącej pracy– stwierdził Matt Crawford i dodał: Kiedy słuchaliśmy rynku i naszych klientów OEM, było jasne, że nadszedł czas, aby wprowadzić na rynek model subskrypcji. Ważnym aspektem zmiany dla nas jest teraz posiadanie pełnego portfolio rozwiązań, dzięki któremu można rozwijać i skalować produkcję od jednej drukarki do instalacji przemysłowej zgrywającej tysiące plików na minutę.

Opracowano na podstawie informacji firmy Onyx Graphics