FESPA uruchamia nową serię seminariów internetowych pod hasłem Fespa Coffee Break. Eksperci z branży poligraficznej podzielą się wiedzą i poradami biznesowymi oraz odpowiedzą na pytania dotyczące takich tematów jak sterowanie procesami, oprogramowanie, automatyzacja i zrównoważony rozwój.Prowadzona online seria bezpłatnych webinariów rozpocznie się 20 października o godzinie 11.00, kolejne odcinki będą odbywały się co dwa tygodnie. Każde seminarium internetowe potrwa około 40 minut, łącznie z sesją pytań i odpowiedzi.
Moderatorem wirtualnych spotkań będzie Graeme Richardson-Locke, kierownik ds. wsparcia technicznego. W pierwszym odcinku do prowadzącego dołączą Paul Sherfield, właściciel firmy doradczej Missing Horse Consultancy oraz Toby Burnett, dyrektor na region EMEA i Amerykę w spółce PrintFactory. W tym odcinku eksperci zbadają temat sterowania procesami i poszukają sposobów optymalnej konfiguracji przepływów pracy mogących zwiększyć oszczędności. Omówione zostaną następujące obszary: poprawa przepływów pracy kontrolowanych przez proces; sposób na poprawę plików klienta, oprogramowanie i warunki przeglądania wydruków; zarządzanie kolorami; znaczenie oceny i walidacji jakości druku.
Kolejne webinaria zaplanowane na listopad będą obejmowały tematy:
Graeme Richardson-Locke tak komentuje nowy cykl webinariów: „Obecnie drukarnie specjalistyczne szukają sposobów na usprawnienie i zautomatyzowanie swoich procesów drukowania, wprowadzenie bardziej zrównoważonego podejścia do produkcji i dywersyfikację ofert. Znalezienie właściwych porad oraz rozwiązań często może być wyzwaniem, dlatego rozpoczynamy seminaria internetowe FESPA Coffee Break, aby pomóc dostawcom usług drukarskich w uzyskaniu dostępu do informacji, których potrzebują, wspierając ich decyzje biznesowe. Inicjatywa jest częścią naszego programu „Profit for Purpose”, którego celami są edukacja i inspirowanie przedsiębiorców poprzez udzielanie im wartościowych porad i przekazywanie wiedzy potrzebnej do odniesienia sukcesu”.
Opracowano na podstawie informacji organizatora