Kornit Digital rozszerza ofertę druku na żądanie
22 wrz 2022 06:00

Firma Kornit Digital i marka zrównoważonej mody YesAnd połączyły siły z Fashinnovation, platformą zaprojektowaną w celu wspierania innowacji w branży modowej, rozpoczynając współpracę w zakresie drukowania bezpośredniego na odzieży (DTG).

Kolekcja YesAnd i Fashinnovation została zaprezentowana na początku tego miesiąca podczas wydarzenia Fashinnovation Worldwide Talks, gdzie dyrektor generalny Kornit, Ronen Samuel wystąpił jako główny prelegent z prezentacją zatytułowaną „Moda na żądanie dla zrównoważonej przyszłości”.

W ramach współpracy firmy YesAnd i Kornit Digital stworzą cyfrowe, drukowane na żądanie, certyfikowane, ekologiczne produkty, wykorzystując projekty graficzne autorstwa artystów, celebrytów, wpływowych osób, muzyków, VIP-ów modowych i organizacji pozarządowych.

Celem współpracy jest minimalizacja zużycia odpadów, wody, chemikaliów i energii przy jednoczesnym realizowaniu działań na rzecz klimatu, wydajności produkcji i zrównoważonych innowacji.

Marci Zaroff, założycielka i dyrektor generalna firmy YesAnd, powiedziała: Cieszymy się, że możemy rozwijać modę z dwoma niesamowitymi partnerami, którzy podzielają moją pasję i zaangażowanie w kreatywność, społeczność, współpracę i świadomość. Przez pryzmat projektowania, od rolnictwa po kulturę popularną musimy przyjąć perspektywę potrzeby regeneracji, obiegu zamkniętego i zaawansowanej technologii. Nadszedł na to czas.

Ronen Samuel dodał: Ta strategiczna współpraca jest doskonałą okazją do zaprezentowania potęgi cyfrowej produkcji na żądanie oraz tego, jak może ona wyzwolić nowe poziomy kreatywności projektantów w celu realizacji ich ostatecznych wizji. Jest to również odzwierciedlenie płynnego sposobu, w jaki skuteczniej łączymy projektantów bezpośrednio z konsumentem.

Teraz można odwrócić scenariusz na podaż i popyt – nie sprzedawać tego, co już zostało wyprodukowane, ale produkować to, co zostało sprzedane. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie przyniesie ta współpraca.

W maju podczas London Kornit Fashion Week, wydarzenia zorganizowanego przez izraelskiego producenta odzieży i tekstyliów, firma przedstawiła swoje plany przekształcenia łańcucha dostaw w branży modowej i radykalnego zmniejszenia ilości odpadów poprzez umożliwienie drukarzom skierowania produkcji na rynki lokalne.

Opracowano na podstawie informacji opublikowanej na portalu Print Week