Kornit Digital na Printing Expo Online 2022
2 sie 2022 06:00

Firma Kornit Digital, jeden ze światowych liderów w dziedzinie zrównoważonych cyfrowych technologii produkcji tekstyliów na żądanie, poinformowała o udziale w targach Printing Expo Online 2022. Nowe interaktywne stoisko na jednych z największych na świecie wirtualnych targach poligraficznych zaoferuje przegląd aktualnej oferty tego producenta. Jak zapewniają organizatorzy, wystawa oferuje korzyści analogiczne do tradycyjnych targów, łącząc je z wygodą i swobodnym dostępem, jakie zapewnia formuła wirtualna.  

Printing Expo Online to jedne z najpopularniejszych targów internetowych dla branży poligraficznej. Dostosowane do wymagań rozwijających się firm targi są otwarte 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Od listopada 2020 roku imprezę odwiedziło ponad 60 000 gości z całego świata, uczestnicząc w dogodnym dla siebie czasie.

Nowoczesne stoisko Kornit umożliwia samodzielne oglądanie cyfrowych rozwiązań przeznaczonych do bezpośredniego nanoszenia na odzież (DTG) i bezpośrednio na tkaninę (DTF). Oferta prezentuje nowe możliwości dla zrównoważonej cyfrowej mody na żądanie i produkcji tekstyliów. Rozwiązania obejmują między innymi: Kornit Atlas MAX, niedawno wprowadzony Kornit Atlas MAX Poly, Kornit Presto MAX i ofertę KornitX Workflow.

Rynek coraz częściej domaga się nowych możliwości doświadczania oferty w czasie rzeczywistym, w dogodnym dla klienta miejscu i momencie. Nasza obecność na Printing Expo Online jest bezpośrednią odpowiedzią na prośby odbiorców – dlatego oferujemy interaktywne wydarzenie szkoleniowe na żądanie – powiedział Omer Kulka, dyrektor ds. marketingu w Kornit Digital i dodał: Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sile zrównoważonej produkcji tekstyliów na żądanie, żeby dostosować się do oczekiwań klientów w nowej erze handlu detalicznego i produkcji – Printing Expo Online będzie dobrym wyborem i idealnym uzupełnieniem tradycyjnych targów.

Odkąd po raz pierwszy uruchomiliśmy Printing Expo Online, naszą wizją było stworzenie atrakcyjnego, opartego na współpracy, innowacyjnego środowiska. Naszym celem jest zapewnienie cyfrowej platformy marketingowej, porównywalnej z wydarzeniem fizycznym, ale dostosowanej do wymagań każdego odwiedzającego. Targi cały czas się zmieniają, dlatego też wystawcy mogą zmieniać cyfrowe środowiska zgodnie ze swoimi preferencjami. Naszym hasłem jest: „Nie pozwól, by rzeczywistość Cię powstrzymywała!” – powiedział Wayne Beckett, Printing Expo Online Event Director.

Opracowano na podstawie informacji opublikowanej na portalu World of Print