Konica Minolta wchodzi na rynek druku przemysłowego
16 cze 2016 12:13

konica-na-drupie-2Największe i najważniejsze targi druku przyciągnęły w tym roku ponad 260 tysięcy odwiedzających. Choć generalnie był to wynik  mniejszy niż w roku 2012, stoisko Konica Minolta odwiedziło o 25 procent więcej gości. Wizytówką imponującego rozmiarem stoiska Konica Minolta (2400 m²) była maszyna AccurioJet KM-1, debiutująca na rynku. Podziwiana przez tłumy AccurioJet KM-1 przykuwała uwagę gości chcących zobaczyć, w jaki sposób przełomowa technologia zrewolucjonizuje obecny rynek poligraficzny.

Tegoroczne targi drupa to doskonały czas dla Konica Minolta – jak pokazują wstępne podsumowania, sprzedaż maszyn i oprogramowania zrealizowana podczas drupy przewyższyła poziom ustanowiony przed targami.

Pierwsze zamówienia z listy potencjalnych nabywców AccurioJet KM-1 zostały potwierdzone jeszcze podczas pokazu, a wpłynęły od dwóch firm amerykańskich: PostcardMania i Cohber Press. Umowy te, wraz z kilkoma zamówieniami przyjętymi na drukarki etykiet, są pierwszymi znaczącymi sukcesami firmy w segmencie druku przemysłowego.konica-na-drupie-2

Decyzje klientów gotowych zainwestować w maszyny i oprogramowanie Konica Minolta wzmocniły rynkową pozycję firmy w sektorze średnionakładowego druku kolorowego. Pozwalają też z optymizmem patrzeć na kolejne wyzwania związane z rozwojem branży druku przemysłowego.

„Przed drupą ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko, niemniej  śmiało mogę powiedzieć, że sama wystawa przesunęła firmę z pozycji lidera branży średnionakładowej produkcji na pozycję rozpoznawalnego gracza rynku druku przemysłowego – operującego na jego czele i  wytyczającego nowe kierunki dla jego rozwoju” - podsumował Olaf Lorenz, dyrektor zarządzający międzynarodową dywizją Konica Minolta Business Solutions Europe.

Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta.