Heidelberg zapowiada udział w konferencji drupa
19 kwi 2021 06:00

Firma Heidelberg zaprezentuje portfolio rozwiązań do druku autonomicznego podczas organizowanego przez Messe Düsseldorf wydarzenia virtual.drupa 2021, które odbędzie się w dniach 20-23 kwietnia.

Prezentacja konferencyjna zaplanowana na 23 kwietnia przedstawi możliwości, jakie daje wykorzystanie sztucznej inteligencji w drukarniach, dzięki którym mogą one stać się znacznie bardziej wydajne. W wirtualnej przestrzeni wystawienniczej firma zamierza omówić innowacje produktowe w segmentach handlowym, etykietowym i opakowaniowym. Jedną z najważniejszych atrakcji będzie udoskonalona koncepcja Push to Stop, umożliwiająca autonomiczne drukowanie, która przenosi Smart Print Shop na zupełnie nowy poziom.

Heidelberg zademonstruje całkowicie zautomatyzowaną produkcję offsetową - od przyjęcia zlecenia aż po postpress, w tym w pełni automatyczną logistykę płyt. Rozwiązanie umożliwia drukarniom komercyjnym i opakowaniowym dalsze zwiększenie wydajności w niezwykle popularnym formacie druku - 70x100.

Do dyspozycji uczestników pozostaną też eksperci, z którymi można będzie zaaranżować indywidualne dyskusje w ramach Networking Plaza. Narzędzie Matchmaking Tool Messe Düsseldorf pomaga połączyć kontrahentów na podstawie profilu, preferencji i zainteresowań.

Pomimo tego, że w tym roku drupa jest wirtualnym wydarzeniem, pozostaje ważnym miejscem spotkań dla naszej branży. Jesteśmy pod wrażeniem tej koncepcji i nie możemy się doczekać nawiązania wielu nowych kontaktów, a także ujrzenia zarówno nowych, jak i znajomych twarzy - mówi Ludwig Allgoewer, dyrektor ds. globalnej sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg i dodaje: virtual.drupa to jedno z wielu wydarzeń dla klientów w tym roku. W marcu rozpoczęliśmy cykl cyfrowych seminariów internetowych HD4YOU. W czerwcu bierzemy udział w targach China Print w Pekinie, którym towarzyszyć będzie cyfrowe wydarzenie dla klientów w Europie. Po przerwie letniej w zakładzie w Wiesloch-Walldorf odbędzie się kolejny tydzień innowacji, w którym, jak mamy nadzieję, nasi klienci będą mogli tym razem uczestniczyć osobiście.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg