Heidelberg stawia na obsługę klienta
2 kwi 2020 06:00

Heidelberger Druckmaschinen AG szybko zareagował na trudne warunki spowodowane globalnym kryzysem, zapewniając swoim klientom wsparcie w zakresie druku komercyjnego, opakowań i etykiet na wszystkich poziomach. „Zwłaszcza w tych trudnych czasach nasze cyfrowe interfejsy na całym świecie okazują się pomocne, pomagając klientom w codziennej działalności” - wyjaśnia Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg.

Jak zapewnia producent, firma generuje obecnie około 85 proc. sprzedaży za granicą i wspiera swoich klientów dzięki swojej globalnej i sprawdzonej sieci usług oraz sprzedaży w branży poligraficznej. Klienci na wszystkich głównych rynkach są obsługiwani bez zakłóceń, bezpośrednio lub przez partnerów.

„W czasach pandemii koronawirusa najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów. Na przykład w zakresie usług polegamy jeszcze bardziej na sprawdzonych usługach zdalnych dbając o kontakty, organizując wideokonferencje i udzielając informacji z wykorzystaniem baz danych klientów ” - kontynuuje Hundsdörfer. Na przykład ostatnio pierwsza maszyna Speedmaster została sprzedana w Niemczech właśnie za pośrednictwem wideokonferencji.

Jak zapewnia producent, podczas pandemii koronawirusa zapewniona jest również dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Ponadto wszystkie instalacje lub niezbędne usługi techniczne na miejscu są świadczone z uwzględnieniem środków ostrożności, o ile pozwala na to obecna sytuacja, zawsze w porozumieniu z klientem i panującymi warunkami lokalnymi.

Światowe centrum logistyczne w zakładzie w Wiesloch-Walldorf ma obecnie na stanie około 100 000 części w magazynie, co oznacza, że ​​ponad 96 proc. zamówionych części jest dostępnych bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia. Klienci korzystają z cyfrowych modeli biznesowych takich jak subskrypcja - na przykład w Prinect Production Manager naliczane jest tylko rzeczywiste zużycie TIFF na metr kwadratowy, co oznacza, że ​​mniej zrealizowanych zadań również kosztuje mniej. W indywidualnych przypadkach Heidelberg przyznaje także zmienione warunki płatności. „Bardzo cenimy naszych klientów i, jako ich partner, jesteśmy przekonani, że razem przetrwamy ten czas” - podkreśla Hundsdörfer.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg