FuturePrint Leaders Summit
20 cze 2022 06:00

Spotkanie z cyklu FuturePrint Leaders Summit 2022, które odbędzie się w Genewie jeszcze w tym miesiącu, skupi się na przyszłości technologii druku i inspirowaniu liderów branży poligraficznej oraz opakowaniowej do promowania zmian.

Dwudniowe spotkanie zaplanowane w wersji hybrydowej ma odbyć się w dniach 29-30 czerwca w Centrum Kongresowym Palexpo. Organizator, firma FuturePrint zamierza zgromadzić ponad trzydziestu międzynarodowych prelegentów przede wszystkim z branży poligraficznej i opakowaniowej.

Pierwszego dnia odbędą się prezentacje, panele i prelekcje dotyczące miedzy innymi tematów: osiągania sukcesu w warunkach kryzysu, zrównoważonego przywództwa, druku cyfrowego i wielkoformatowego, a także innowacji i rozwoju technologii.

Program pierwszego dnia poprowadzą reprezentanci firm takich jak: Highcon, Bobst, Webmart, Big Image, The Boxmaker, EFI, Xaar, Gavi.org, Boulangerie Michellod, Alchemie Technology i Proximus. Wieczorne przyjęcie odbędzie się w sąsiedniej XIX-wiecznej Villa Sarasin. Drugi dzień będzie miał formę interaktywnego spotkania, które ma inspirować do dyskusji i budowania więzi wśród liderów branży w celu wspierania wymiany wiedzy i zmian.

Sektor druku znalazł się pod presją sił zewnętrznych, powiedział współzałożyciel FuturePrint, Marcus Timson i dodał: To zmusza nas wszystkich do dostosowania się do nowej sytuacji, w przeciwnym razie nasze metody działania okażą się przestarzałe. Takie podejście kształtuje intencje i cele FuturePrint Leaders Summit, który traktujemy jako czas na zebranie się i ustalenie planu działań na przyszłość. Nie możemy się doczekać, aby zgromadzić naszą społeczność, dzielić się wrażeniami, wzajemnie inspirować i szukać nowych pomysłów. Branża potrzebuje latarni, która pomoże nam iść naprzód, szczególnie w niespokojnych czasach – wierzymy  że FuturePrint Leaders Summit z powodzeniem oświetli drogę.

Wydarzenie w całości będzie transmitowane na żywo, umożliwiając wirtualny udział 20 000 subskrybentów FuturePrint.

Opracowano na podstawie informacji opublikowanej na portalu Print Week