Durst wzmacnia dział druku wielkoformatowego
17 sty 2019 06:00

Durst, producent zaawansowanych technologii druku cyfrowego, podjął decyzję o zmianie struktury organizacyjnej w obszarze druków wielkoformatowych. Dotychczas firmę obowiązywał podział na dwa niezależne segmenty: druku zwojowego (oddział w Brixen) i druku płaskiego (oddział w Lienz). Wraz z wprowadzeniem platformy technologicznej P5 i planowanym rozwojem hybrydowych systemów drukowania struktura organizacyjna ulegnie zmianie. Rozwiązania mają na celu poprawę wydajności codziennych kontaktów z klientami. Według najnowszych informacji cały dział druku wielkoformatowego będzie podlegał centrali w Brixen (północne Włochy).

Nowej strukturze organizacyjnej będą towarzyszyć zmiany kadrowe. Pracujący w firmie od ponad 20 lat managerowie - Christian Harder i Andrea Riccardi - obejmą nowe stanowiska. Odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą w obszarze druku na ceramice Christian Harder obejmie stanowisko dyrektora generalnego ds. sprzedaży. Wcześniej Harder zarządzał sprzedażą w Europie Wschodniej i Ameryce Łacińskiej w segmencie druku wielkoformatowego. Nowy kierownik ds. zarządzania produktami - Andrea Riccardi przez wiele lat pracował w sprzedaży bezpośredniej we Włoszech, natomiast od końca 2016 r. był odpowiedzialny za portfolio produktów dla branży Soft Signage.

„Reorganizacja w segmencie LFP łączy segmenty, które wyznaczyliśmy w 2017 roku. Zmiana jest związana z wprowadzeniem platformy technologicznej P5, rozbudową ośrodków w Lienz i Brixen oraz ustanowieniem centrali w Brixen” - mówi Christoph Gamper, dyrektor generalny grupy Durst i dodaje: „Nowo mianowani managerowie mają najlepsze warunki do dalszego rozwoju biznesu i ugruntowania pozycji lidera na rynku. Koncentrując funkcję zarządzania w grupie Durst przygotowujemy również drogę do optymalizacji i integracji z odpowiednimi obszarami rozwoju, oprogramowania i usług. Lokalizacja w Lienz również skorzysta na planowanym transferze technologii.”

Na podstawie informacji firmy Durst opracowała BZ