Drytac wprowadza na rynek nowe folie samoprzylepne
13 sty 2017 10:00

4.1.1

Drytac, międzynarodowy producent materiałów samoprzylepnych dla branży poligraficznej i rynków przemysłowych, wprowadza na rynek nowe folie z serii Polar Carpet, przeznaczone do dywanów podłogowych.

Matowa, biała, monomeryczna folia PVC o grubości 4 mil (100 μ) posiada wysoką przyczepność,  usuwalny klej akrylowy i jest od spodu wyposażona w silikonowany, bielony papier kraft. Dzięki swoim parametrom sprawdza się w przypadku reklam graficznych na podłogach wewnątrz budynków. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa producent rekomenduje używanie produktów Polar Carpet razem z  antypoślizgową folią laminowaną z serii Interlam Pro Emerytex i Protac ScuffGuard. Produkty nadają się do zadruku w technologii solwentowej, UV oraz lateksowej.

Steve Broad, dyrektor sprzedaży na rynki europejskie, tak komentuje wprowadzenie nowego produktu: „Polar Carpet został opracowany, aby umożliwić użytkownikom tworzenie przyklejanych grafik do zastosowań podłogowych. Nasza folia z łatwością przylega do dywanów z krótkim włosiem i dlatego jest idealnym rozwiązaniem do stosowania na targach, jak również w punktach sprzedaży detalicznej takich jak  sklepy meblowe. Z łatwością można ją usunąć, a klej nie pozostawia żadnych śladów.”

Oprócz folii w ofercie Drytac znajdują się inne samoprzylepne wyroby powlekane, w tym: folie graficzne, folie okienne, taśmy dwustronne, etykiety, kleje przemysłowe i montażowe oraz termicznie aktywowane laminaty.

Opracowano na podstawie informacji firmy Drytac

 

 

error: Alert: Treść jest chroniona.