Carisma wykorzystuje drukarki Massivit 3D do produkcji reklam wielkoformatowych
9 wrz 2016 13:47

carisma_09-09-16Na początku września br. firma Massivit 3D Printing Technologies poinformowała o wykorzystaniu oferowanej przez nią technologii druku 3D do stworzenia nowych nośników reklamowych, zaprojektowanych przez firmę Carisma.

Carisma, nowojorski producent druków wielkoformatowych, jest odpowiedzialna za reklamę legendarnego filmu wytwórni Sony Pictures „Ghostbusters”. W ramach kampanii promującej film powstały imponujące - czterometrowe grafiki ze znakiem „No-Ghost”, który jest jednocześnie logotypem tej popularnej komedii. Do wyprodukowania przestrzennych znaków wykorzystano drukarkę 3D Massivit 1800. Dziesięć odpowiednio podświetlonych modeli 3D zdobiło dwupoziomowe autobusy, które przez miesiąc trwania kampanii przemierzały ogólnokrajowe trasy.

Moshe Gil, założyciel i prezes Carismy stwierdził, że wybór technologii 3D był sprawą oczywistą w obliczu konieczności stworzenia przyciągającej wzrok, oryginalnej reklamy: „Chcąc opracować naprawdę wspaniały projekt i wywołać zamieszanie w branży, musieliśmy sięgnąć po drukarkę Massivit 1800. Wybór był naturalny i automatyczny. Wizualnie atrakcyjne reklamy autobusowe nie są niczym nowym dla takich firm jak nasza, ale druk 3D przenosi te same projekty w zupełnie nowe obszary. Zespół projektowy musiał pracować pod presją czasu, którego w kampanii zawsze jest za mało. Dzięki możliwościom wydajnościowym drukarki Massivit czas nie był jednak problemem.” I dodał: „Kombinacja dużej prędkości drukarki i wytrzymałego materiału pozwoliła nam szybko wyprodukować dziesięć identycznych modeli, które są trwałe i wytrzymałe. To ważne, aby sprostać zmiennym warunkom pogodowym panującym  podczas trwającej miesiąc trasy.”carisma2_09-09-16

Jak relacjonuje Moshe Gil, efekt wizualny był niesamowity: „Reklamy robiły świetne wrażenie szczególnie w nocy, gdy znaki otaczał niesamowity blask. Co najważniejsze, nasz klient był zadowolony widząc, że projekt osiągnął swój cel, tworząc ogromny szum jeszcze przed emisją filmu.”

Podobne zlecenie spółka otrzymała już wcześniej produkując reklamy na autobusy do filmu „Angry Birds”, również wytwórni Sony Pictures. Do tej pory  Carisma produkowała reklamy wielkoformatowe używając innych podłoży, w tym ciętego akrylu, folii, tablic podświetlanych i PVC. Za sprawą druku 3D poszerzyła swój portfel produktów i usług wzbogacając ofertę dla tak wymagających klientów jak Macy’s, Disney i Samsung.

Jak twierdzi Lilach Sapir, wiceprezes marketingu i rozwoju biznesu, Massivit 3D: „Model 1800 naszej drukarki 3D zapewnia nowy poziom kreatywności i rozszerza możliwości projektowe bardziej niż jego poprzednicy. Carisma jest najlepszym przykładem drukarni działającej w komunikacji wizualnej, która doskonale możliwości te wykorzystała do zwiększenia przewagi konkurencyjnej. Druk 3D umożliwia realizację szybkich i efektywnych produkcji reklamowych oraz tworzenie wyróżniających się na rynku kampanii. A przecież o to w tej branży chodzi.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Massivit 3D 

error: Alert: Treść jest chroniona.