Sakurai ogłasza wyniki sprzedaży w Europie
9 lut 2017 14:23

sakuraiWyniki za ubiegły rok zaprezentowane przez firmę Sakurai wskazują blisko 300% wzrost sprzedaży w Europie osiągnięty za sprawą rosnącego popytu na maszyny do sitodruku.

Wzrost sprzedaży zbiega się z dołączeniem do zespołu Sakurai Claudio Moffy, kierownika londyńskiego oddziału tego przedsiębiorstwa. Wcześniej Moffa pracował dla firmy Marabu we Włoszech, w 2015 roku objął strategiczne stanowisko w brytyjskim Sakurai. Jego doświadczenie w inżynierii i pasja do innowacji przyczyniają się do sukcesów sprzedażowych firmy odnoszonych na rynkach europejskich w ostatnich latach.

„Cieszące się doskonałą opinią produkty Sakurai zostały zaprojektowane z myślą o rzeczywistych potrzebach klientów” – powiedział Claudio Moffa i dodał: „Jestem pewny wszystkich produktów Sakurai, wiem jak wysoki poziom jakości naszych maszyn może wpływać na biznes klientów, przyczyniając się do wzrostu wydajności produkcji oraz odkrywania nowego potencjału i możliwości sitodruku.”

Kontynuując strategię optymalizacji jakości maszyn firma wprowadziła nową politykę współpracy z klientami. Inicjatywa ma na celu wsparcie klientów w indywidualnych projektach na rzecz poprawy wydajności urządzeń oraz tworzenia innowacyjnych aplikacji, umożliwiających maksymalizację zysku ze sprzedaży.

Moffa podsumowuje: „Myślę, że nasz ostatni sukces wskazuje na prawdziwy renesans sitodruku. Faktem jest, że sitodruk pozwala na osiągnięcie efektów niemożliwych do uzyskania za pomocą innych technologii, jest bezkonkurencyjny. Dotyczy to efektów specjalnych, dokładności odwzorowania, trwałości wykończeń oraz szybkości przemysłowej. Naszym celem jest kontynuacja ścisłej współpracy z klientami, pomoc w stosowaniu technologii sitodruku oraz tworzenie nowych możliwości biznesowych, służących zwiększaniu zysku."

Opracowano na podstawie informacji firmy Sakurai.